BANNER.jpg

Teaching Associate

Veronika Bečvářová
Veronika Bečvářová
Zastává tuto pozici nejenom proto, že je jedním z mých linvisticky opečovaných potomků, ale protože je na jazyky nadaná, navíc má pedagogické střevo, v přípravách na hodiny je svědomitá a osvědčila se již nejednomu studentovi (viz reference - jinak bych jí to nesvěřila :-)

Už jako teenager odseděla několik let v kurzech, kde zahanbovala dospělé s akademickými tituly. Po jazykové základce pokračovala na výběrovém gymnáziu, kde maturovala už jen z němčiny a hebrejštiny (obě za jedna), protože koncem třeťáku dotáhla angličtinu papírově na Cambridge CAE též za jedna.

Jazyk skutečně používá, nikoli jen umí učit: Ve čtrnácti letech pracovala v Anglii jako asistentka třídní učitelky na Davenham Church of England Primary school, později pracovala dva měsíce v mezinárodní komunitě v německém Herrnhutu, v létě 2014 studovala 7 týdnů na biblické škole v Bellinghamu v USA a letní letní prázdniny 2015 jezdila jako dobrovolník (vyškolený a přezkoušený v lékařské angličtině) na sanitce v Jeruzalémě. V anglické komunikaci je tedy skutečně za vodou.

Verču jsem metodicky vedla a průběžně dozorovala, protože nemá formální pedagogické vzdělání. Vzájemně jsme se ve výuce zastupovaly, když jednu z nás sklátila chřipka.

Letos opět studuje v zahraničí (mimo jiné i arabštinu), takže bohužel není k dipozici pro angličtinu, ale těší se na další studenty, až se vrátí.

P.S. Verčo, byla bych na Tebe hrdá jako na svou jedinou a milovanou dceru, i kdybys jen háčkovala dečky. Jsi naše sluníčko! Má

Reference:


2016:


Výuka Veroniky mě velmi vyhovuje. Vyzkoušel jsem už několik jazykovek nebo individuálních hodin, ale nebylo to nikde tak systematické a přitom zábavné jako tady. Zároveň je Veronika vždy v dobré náladě. Na hodiny se pak těším a užívám si to. Celkově díky způsobu výuky a atmosféře sleduju na sobě velká zlepšení.
Děkuju a určitě hodlám pokračovat.
Honza Kukla, kuklah@seznam.cz

S Verčou jsem byl moc spokojen a na lekce jsem se vždy těšil. Hodiny byly zábavné a dynamické. A vždy potěšila pochvala, to člověka žene dál. Své také udělala parta ve které jsme se tam scházeli.
Ing. David Klement, d.klement@gmail.com

Po letech jsem se zase vrátil k angličtině a samotného mě překvapilo, jak mě to nadchlo a mám chuť se zase kus posunout. V mém věku je posun pomalejší, ale o to větší mám radost z každého zvládnutého kroku. A určitě je to zásluha Veroniky.
J.Juránek, jjstavsro@volny.cz

Z hodin angličtiny s Verčou jsem byl přímo nadšen. Díky Verčině připravenosti, pohotovosti, zábavnosti a nadšenosti v hodinách cítím ohledně mé angličtiny na sobě určitý progres a dokonce jsem konečně pochopil i některou gramatiku, kterou mi v minulosti v jiných navštěvovaných kurzech nedokázali dostatečně vysvětlit. Děkuji moc za báječné hodiny, v kterých mám i nadále chuť stále pokračovat.
Tomáš Kapic, tomas.kapic@seznam.cz

Chtěl bych se Verunce poděkovat za vše co pro mně a dovolím si říct, asi pro nás všechny ve třídě dělala. Tedy povím vám, v životě bych netušil, že tak mlaďoučké a křehoučké stvoření dovede tak vyspěle pedagogicky působit na moje dobře ukryté školní buňky :-)).
Mgr. Marián Sovčík, m.sovca@seznam.cz

2015:


Verča je na hodiny vždy perfektně připravená a s přehledem udrží zábavnou formou mojí pozornost po celé dvě hodiny. Když něčemu nerozumím, zareaguje ještě dříve než to vyslovím. Střídáním různých metod výuky, poslechů a praktického procvičování mě za pár měsíců dokázala posunout o level výš.
A navíc, Verča má vždy fajn náladu, kterou přenáší i na ostatní :)
Díky, určitě budu pokračovat.
Lucie Mottlová, luciemtt@gmail.com

Na stará kolena jsem se rozhodla nevzdat to a ještě to s tou angličtinou zkusit a dobře jsem udělala. Systém Verčiny výuky mi velmi vyhovuje! Angličtina s ní mě baví a mám chuť pokračovat. A hlavně jsem zase začala věřit, že to půjde – domluvit se anglicky.
Radka Juránková, tel. 603580362

2014:


Hodiny s Verčou jsou hodně aktivní a zábavné. Ani na chvilku neztratím pozornost, protože mi to prostě není umožněno. Verča neustále komunikuje, vymýšlí otázky, situace a samozřejmě vyžaduje odpovědi. Pokud mi něco nejde, několikrát v hodině se k tomu vrátí a je po problému. Dokáže velmi jednoduše vysvětlit gramatiku a funguje to! Začínám mluvit i rozumět...Jsem nadšená a rozhodně hodlám pokračovat!
Jana Boušková, OSVČ a zaměstnanec v autodopravě, info@vse-pro-domov.cz, tel. 775029775

Díky hodinám s Verčou se mi povedlo odmaturovat z angličtiny za jedna.
Martin Šefr, msefr@centrum.cz, tel.: 777 237 737

2013:


Už po pár měsících jsem se na individuálních hodinách s Verčou rozmluvila. Naučila jsem se mnohé ze základní gramatiky, kterou jsem ze školy neuměla. Teď jsem si připlatila dvouhodinovky a je to znát. Už se se nebojím sama mluvit na dané téma z patra, sice chyby stále dělám, ale je to dobré nakročení k FCE.
Bez Verči bych se nikam dál, kde teď jsem, neposunula.
Šárka Sobolová, Sarka.Sobolova@seznam.cz, tel. 721 168 632

Nejsem žádná jazykovka – vím, co si odučím. (Lektorka angličtiny - Praha 4)
 
  • Miniskupinky
    • Miniskupinky

      Zásadním předpokladem výuky angličtiny je stejná úroveň žáků ve skupině, kterou zajišťuji osobním pohovorem před vstupem do kurzu (žádné on-line testy - viz. tzv. nultá hodina v metodách výuky).

      Malý počet žáků umožňuje jak stabilní postup kupředu (neutopíte se v tom za měsíc ani neusnete na vavřínech), tak individuální přístup (např. rychlé zopakování zapomenuté látky jen pro jednoho po hodině, doporučení z jakého materiálu to procvičit, často zadávám jen jednomu specifickou práci na doma).

      Pro každého studenta je při konverzaci hojně prostoru a při párové práci mám stále ještě přehled o chybách,které je potřeba podchytit, apod. - zkrátka výuky angličtiny v miniskupince je metodicky velmi výhodná a efektivní.
  • Individuálky
    • Individuálky

      Individuálka je oprávněně považována za nejkvalitnější způsob studia, v případě cizího jazyka to platí dvojnásobně.

      Nehodí se sice pro každého, protože je skutečně intenzívní, proto někteří lidé preferují spíše práci ve dvojici, trojici (viz. téměř-individuálky). Někdy ji využíváme přechodně k překlenutí mezer, které dotyčný student potřebuje doplnit, aby mohl nastoupit do kurzu dané úrovně.

      Ideální je pro studenty, kteří mají specifické požadavky ať obsahové (příprava na IELTS, odjezd do zahraničí, Business English) nebo metodické (SPU).

      Nejčastěji je volena manažery, kteří jsou zvyklí na " individuální servis" :-)